Zoeken in deze blog

zondag 25 april 2010

Products I want soooo badly!!!!

Je kent dat wel: je wilt iets HEEL graag maar je hebt er geen geld voor of je vindt het product toch te duur. Je hebt al zoveel, en ondertussen heb je eigenlijk heel dringend een nieuwe broodrooster/stofzuiger/whatever (in ieder geval iets wat erg nodig is maar niet leuk om te kopen) nodig. Bovendien schieten de arme kindjes in Afrika in je gedachten…Ik heb deze gevoelens voornamelijk bij cosmeticaproducten. Die passen altijd en geven je instantly een geweldig blij gevoel. Er is trouwens ook een officieel woord voor: een lemming. Hier mijn top 3 van producten die ik HEEL graag wil maar toch maar niet koop (althans, voorlopig niet):

-Nars Orgasm Blusher (en de complete lijn eigenlijk)
Een prachtige roze-gouden kleur blusher die je huid instantly en geweldige glow geeft. Deze kleur staat iedereen. Ze hebben nu ook een NARS super orgasm (hihi) blusher waar de kleur nog iets intenser is en de gouden stukjes nog chunkier zijn. Ook de vloeibare hightlighter steek me al maanden de ogen uit. Verkrijgbaar bij www.hqhair.com, een hele betrouwbare Britse site.
Waarom koop ik hem niet?
Toch wel duur (omgerekend 22,50), er komen verzendkosten bij, je moet langer op je pakje wachten, en eer ik me meestal bedenk dat ik hem graag wil, heb ik mijn geld al uitgegeven aan andere dingen in de winkel. Mmm…misschien volgende maand. *Edit: ik heb deze blusher inmiddels besteld, maar toch in een andere kleur, Gilda. Na inspectie van mijn reeds aanwezige blushes leek ie toch wel erg op een blusher van de Bodyshop die ik heb. Beetje zonde dus*

-Benefit Coralista Blusher
Ook een geweldige blusher, een mooie koraalkleur en wereldberoemd onder visagistes. Ik sta al ruim een half jaar kwijlend bij de Sephora.

Waarom koop ik hem niet?
Hij is gewoon te duur. Period. 33 euro voor een blusher…gaat zelfs MIJ een beetje te ver. Ik zal het op dit gebied dus van donaties en cadeaubonnen moeten hebben…hint…hint.
-Een CHI krultang
De CHI producten zijn fantastisch maar DUUR. Ik heb 2 jaar geleden een CHI stijltang gekocht en ik heb er letterlijk nog iedere dag plezier van. Ze kosten dan wel 150 euro, maar gaan lang mee en ze zijn vele malen beter voor je haar dan goedkope stijltangen waar je je haar echt gefrituurd voelt worden. Ze maken dus ook krultangen voor dezelfde prijs. And I WANT WANT WANT! Zo vaak heb ik een dagje zin in krullen maar geen zin om rollers in te draaien. Dan is een krultang ideaal.


Waarom koop ik hem dan niet?
Blijkbaar wil ik het toch niet graag genoeg; ik ga toch liever op vakantie of uit eten van mijn geld. EN welke student heeft nu 150 euro ‘’over’’? Maar ik blijf verder dromen..

2 opmerkingen:

  1. Hihi, jammer dat je net jarig bent geweest :)Of is ie van Sieg?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey con! Nou als ik deze dingen ECHT URGENT graag had gehad dan had ik ze wel gekocht. Ben mega blij met mijn spiegelreflex:)

    BeantwoordenVerwijderen