Zoeken in deze blog

dinsdag 27 april 2010

Mijn MAC-oogshaduws (Kirsten)

Als MAC-fan van het eerste uur (ik 3 jaar geleden begonnen toen ik van 2 vriendinnen 2 MAC oogschaduws kreeg) heb ik natuurlijk een aantal 'productjes'. Vandaag ga ik jullie mijn oogschaduws laten zien. Eigenlijk moet ik zeggen dat ik het aantal nog behoorlijk vind meevallen. Ik heb misschien teveel naar de youtube guru’s gekeken en wellicht is dit voor ‘gewone stervelingen’ WEL veel, maar ik vind het wel meevallen. Het zijn er 16. Aan de oogschaduws kun je wel zien welke kleur ogen ik heb:) Ik draag graag paars, groen en grijs. Eigenlijk zou ik nog wat meer ‘basic’ kleurtjes moeten kopen, want veel oogschaduws die ik heb van MAC zijn niet everyday colors.


Hier een overzichtsfoto met al mijn oogschaduws:



Van links naar rechts: Honesty- Banshee -Falling Star- Humid

Van links naar rechts: Shale- Trax- Scorcese- Steamy

Van links naar rechts: Star Violet- Brun- Vex- Smoke and Diamonds

Van links naar rechts: Pink Split- Tectonic- Play on Plums- Bough Grey

Het moge duidelijk zijn dat ik een fan ben van MAC. Qua huidbaarheid ben ik nog geen beter merk tegengekomen (ik vind MAC zelfs beter dan high-end merken zoals Chanel en Shisheido) en de kleuren zijn gewoon uniek. Groen met een roze glans, paars met gouden glittertjes…hoe kunnen ze het verzinnen:P Smoke and Diamonds is me helaas kapot gevallen, maar dit kun je vrij handig fixen. Druk een steriele munt hard op het losse poeder en het is weer oogschaduw. Bij een MAC-pan past een euro er precies in. Het zal wel nooit helemaal een vaste consistentie worden maar het lijkt er op! Het is ook leuk dat iedere oogschaduw bij mij speciale herinneringen heeft. Zo zal ik mijn eerste twee MAC oogschaduws (Steamy en Falling Star) nooit vergeten want die kreeg ik van twee diebare vriendinnen toen we een dagje in Antwerpen waren. Tectonic komt uit Kaapstad, Pink Split uit Aken, Play on Plums uit Berlijn en ga zo maar verder. They are my precious:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten