Zoeken in deze blog

zaterdag 17 april 2010

Meer kleurrlijke face of the day...

Soms, als ik zin (en vooral tijd :P) heb, vind ik het leuk om met kleurtjes te experimenteren. Ik bepaald meestal ter plekke in welke kleur ik zin heb en met welke kleurtjes ik ga combineren. Ik probeer daarmee meestal origineel te zijn en 'onalledaagse' kleurencombi's te verzinnen. Kijk even mee naar deze look:


Gezicht:
*Clinque Blemish Solutions foundation in kleur 02 Fresh Ivory
*Maybelline True Mineral Cover in kleur 04 Rose Beige
*Essence Go Snow cream to powder blush in '01 Snow Bunny' (een echte roze)
*De champagnekleur uit het soft eye shadow quartet ‘050 Spring Awakening ‘ van Catrice als highlighter *NARS loose powder in ‘flesh’
*‘Geset’ met MAC Fix Plus


Ogen:
*MAC Painterly paintpot (als oogschaduwbasis)
*De blauwe kleur uit het Urban Deacay Ammo pallet in de binnenste hoek van de ogen (niet in Nl verkrijgbaar, wel op www.hqhair.com en www.allcosmeticswholesale.com)
*Op het middelste gedeelte van de ogen een groene kleur van Bourjois uit een 2-kleuren palletje dat inmiddels niet mee verkijgbaar is. Any green will do!
*In de hoekjes de paarse kleur van het Urban Decay Ammo pallet.
*Paars Bourjois oogpotlood in de kleur '281 Aubergine'
*Wit oogpotlood van Bourjois in de Waterlijn
-*Max Factor Fals Lash Effect mascara


Wenbrauwen:
*Collistar wenkbrauwpotlood in kleur 04 (een licht grijs-bruine kleur)
*MAC clear brow gel


Lippen:
MAC cremesheen in 'Boy Bait' (een lichtroze kleur)
*Le résultat finale!*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten