Zoeken in deze blog

woensdag 14 april 2010

Face Of The Day!!!

Vandaag een Face Of The Day (oftewel FOTD) van een minimale (voor mijn doen) make-up look. Het verschil tussen een minimale en een maximale (haha) make-up is voor mij toch wel het gebruik van oogschaduw, en dan met name donkere. Daar heb ik ’s ochtends toch vaak geen tijd voor en met donkere kleuren moet je toch even de tijd pakken. Bovendien staan donkere kleuren toch niet zo mooi op puffy oogjes (die ik vaak heb in de ochtend). Op stage had ik deze look vaker. Je ziet er toch verzorgd en zeker niet overdone uit. Je kunt deze look variĆ«ren door te wisselen van kleur oogpotlood of blusher. Dus kijk even mee naar de foto’s en gebruikte producten. Schrik niet, voor velen zal het een hele waslijst lijken, voor mij is dit echter dagelijkse kost! In 10 minuten zit het erop!

 Gezicht:
- Clinque Blemish Solutions foundation in kleur 02 Fresh Ivory
- Maybelline True Mineral Cover in kleur 04 Rose Beige
- Body shop blush in kleur 04 (een roze), op de appeltjes van de wangen
- NYX Blush in ‘Chocolate Moose’ (om te contouren)
- De champagnekleur uit het soft eye shadow quartet ‘050 Spring Awakening ‘ van Catrice als highlighter (en op bewegend ooglid)
- NARS loose powder in ‘flesh’
- ‘Geset’ met MAC Fix Plus

Ogen:
- MAC painterly paintpot (als oogschaduwbasis)
- Gosh oogpotlood in kleur ‘high chrome’
- Max Factor Fals Lash Effect mascara

Wenbrauwen:
- Collistar wenkbrauwpotlood in kleur 04
- MAC clear brow gel

Lippen:
Niks, er zat oorspronkelijk een glossje op maar na veelvuldig eten en drinken niet meer!

Tsja, beauty comes frm within, and a little bit from a jar;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten