Zoeken in deze blog

donderdag 22 april 2010

MAC Pret a Papier Collectie

Het is weer smullen in Mac-lovers land, want in mei komen er maar liefst 2 collecties uit van MAC: de Pret-a-Papier collectie en de Back to the Beach collectie, die respectievelijk 1 en 8 mei uitkomen. Dat wordt dus een hele hap uit onze beurs, maar ze zijn het absoluut waard. Vandaag behandelden we de Pret-a-Papier collectie. Het is een hele mooie collectie maar een beetke ‘blah’ voor de tijd van het jaar. In de zomer heb ik altijd zin in KLEUR, en deze collectie is vrij sober. Maar als je goed kijkt zijn er toch wel een aantal musthave-items bij die we je nu laten zien. Check ww.temptalia.com voor de gehele collectie; hier enkele producten die wij erg leuk vinden! Afbeeldingen zijn ook van temptalia.
MAC Lipsticks: Made to Order, Kraft, Dressmaker Dressmaker, Archetype

Archetype is een geelachtige nudekleur met een lustre finish.
Dressmaker, Dressmaker is a semi-doorzichtige glossy koraalkleur met een lustre finish.
Kraft is een creamy, bruine-rode beige kleur. 
Made to Order is een glossy donkere koraal-roze met een lustre finish

Persoonlijk lijkt mij dressmaker, dressmaker een hele mooie en unieke kleur. Ik ben niet compleet weg van lipstick (meer een lipgloss meisje) en heb ik serieus maar EEN lipstick van MAC (de welbefaamde 'creme de nude') maar voor in de zomer met een meer gebruinde huid lijkt me deze erg mooi. Made to orde is misschien ook wel mooi...
MAC Lipglasses: C-Thru, Pret-a-Papier, Fold and Tuck
 
C-Thru is een creamy nude kleur die ook in de vaste collectie zit; je hoeft dus geen enorme haast te maken. Ik denk dat deze erg mooi is als nude lip, me ikie.                                                 
Fold and Tuck is een mooie roze-koraalkleur met gouden stukjes. Het is een warme kleur. Ik zal deze eens in het echt moeten zien, maar ik denk dat ie erg mooi is.
Pret-a-Papier is een donkere amberkleurige roodbruin. Ik denk dat ik deze ga skippen, ik ben niet zo
van de donkere lippen:) Ik denk dat deze voor meiden met en meer donkere huidskleur wel erg mooi is.
Garb is een donkere nude met een oranje ondertoon. Het heeft een matte finish en ik denk dat hij op erge lichte huidjes wat oranje oogt. Maar dat moeten we maar even in het echt gaan bekijken!

Instant Chic is een koraalachtige roze en het is een behoorlijke unieke kleur zo te zien. Het schijnt dat MAC nog niet echt wat vergelijkbaars heeft uitgebracht. Dus die gaan we zeker uitchecken:)
Bron foto's: www.temptalia.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten