Zoeken in deze blog

dinsdag 13 april 2010

Budget Beauty Love # 1 Nivea Pearl Beauty Deodorant

Misschien hebben jullie ‘m al gespot bij de locale Etos of Kruidvat, de (redelijk) nieuwe Nivea Pearl Beauty Deodorant. Wij van Glitterazzi zijn deodorant grootverbruikers (nobody likes to stink, eh?) en op aanraden van een vriendin gaf ik deze deodorant een kans!

Wat doet ie’?: Nivea beloofd dat deze deodorant je 24 uur lang droog en fris houdt. De deodorant heeft een transpiratieremmende werking en heeft parelextracten die je ‘aantrekkelijke oksels' zou geven. O.k. WTF?? Welke marketing-bobo heeft dat nou weer bedacht (MOET een man zijn.. MOET). ‘Hmm.. we hebben vrouwen een complex gegeven over cellulitis, knotsknieën, droge kuiten, lichaamshaar.. ‘pom pom pom’.. wat zal ik ze nu weer eens aanpraten.. EUREKA!! De aantrekkelijkheid van haar oksels natuurlijk! HA! Ik vraag me af of deze marketing-bobo soms e-mailverkeer heeft gehad met de uitvinder van dit product.. maar dat terzijde..
*Yes.. Lets bleach our armpits and be happy at last.. *
Hoe ruikt ie’?:  Ondanks mijn verbolgenheid over ‘de aantrekkelijke oksel’ moet ik zeggen dat deze deodorant echt HEMELS ruikt. Fris, vrouwelijk en niet te aanwezig. Soms ruik ik gewoon aan de deodorant-bus, zo lekker!
Werkt ie’?: Jazeker, ik heb nog geen zweetlucht gedetecteerd bij mezelf, terwijl ik daar bij de Dove deodorant soms wel eens last van heb.. o.k. het kan ook te maken hebben met de afwezigheid van een sportschoolabonnement maar enfin. Ook heb ik met deze deodorant niet echt last van ‘rare witte vlekken’ op donkere kleding. Bovendien zit er in deze deodorant geen alcohol of kleurstoffen. Erg fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten