Zoeken in deze blog

woensdag 21 april 2010

Happy B-day to me!!!

Happy birthday to me…happy birthday to me…..zoals Richy van Guest House Paradiso al voor zichzelf zong…Vandaag word ik namelijk 25 jaar! Echt blij ben ik er niet mee (het klinkt toch al behoorlijk volwassen en zo voel ik me nog niet echt...:S), toch is het zo! Er is weinig aan te doen, dus laten we er een feestje van bouwen! Goede voornemens doe ik nooit per 1 januari, maar op verjaardagen:

Mijn 25e levensjaar wordt een jaar waarin:

- Ik ga afstuderen (thumbs up, there’s still some work to be done:P)

- Ik ein-de-lik mijn Italie-avontuur ga plannen

- Maar eens duchtig anti-rimpel ga smeren..of het nu werkt of niet, ik voel me er jong van!

- Ik mijn collectie make-up nog flink hoop uit te breiden (vooral NARS en Pupa)

- Ik hopelijk nog meer ga genieten van 'la vie'....

Dit was het voor vandaag, ik ga me nu maar eens een flink stuk taart eten:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten