Zoeken in deze blog

donderdag 6 mei 2010

Product Rant n' Rave: Dove Visible Effects Handcreme

Iedere vrouw heeft er wel een exemplaar van in haar handtas slingeren (tenminste wel in mijn familie, maar dit is 'gebiased' = beautyjunks): handcreme. Hancremes bestaan in werkelijk elke prijsklasse, van plusminus 70 euro voor een creme de la mere handcreme tot een handcreme van 1 euro van de kruidvat. Ikzelf heb jarenlang de wat duurdere handcremes gehad: L'occitane, Vichy, Herome, en was hier ook best tevreden over (ik bedoel, 12 euro voor een handcreme is genoeg). Maar ik smijt ook regelmatig 'goedkopere' handcremes in mijn mandje in de Kruidvat of Etos (ik kan dat nooit laten). Zo laatst ook de nieuwe handcreme van Dove: de Visible Effects. Dove beweert dat deze revolutionare handcreme met Multi-Layer complex 'doorwerkt tot in iedere laag van je huid' met behulp van krachtige hydraterende ingredienten. Aldus Dove. Wat ik me hier nou bij moet voorstellen weet ik niet helemaal, doordringen tot iedere huidlaag?? Dat klinkt een beetje medisch/creepy, een handcreme die zich ingraaft ofzo.. Anyways. Maar nu to the point: deze handcreme is GOED.. HEEL ERG GOED. Ten eerste ruikt hij divine, fris en niet te overheersend. Erg belangrijk bij een handcreme lijkt me. Verder smeert hij erg prettig uit, hij is wel een beetje vet maar trekt goed in. En de prijs, zo rond de drie euro, is ook goedkopebeurs-proof. Maar last but not least: dit is seriously een van de beste handcremes die ik OOIT heb geprobeerd. Hij doet namelijk écht wat hij beweert: de huid grondig en optimaal hydrateren. Je eerst zo ruwe handjes zijn na een kuurtje met Dove Visible Effects namelijk babyzacht! Ik heb mijn andere (dure) handcremes dan ook niet meer aangeraakt.
Ladies: doe jezelf een plezier en smijt deze de volgende keer in je mandje bij de Kruidvat! LOVE IT!

2 opmerkingen:

  1. hey sieg je bent helemaal goed bezig met de site!!!! dikke poene kir

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks! Ik heb deze handcréme gebruikt op stage, en hij ruikt naar Be Delicious van DKNY! Haha. Heerlijk fris en zoet naar appeltjes. Ik ga hem morgen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen