Zoeken in deze blog

donderdag 20 mei 2010

Glitterazzi's Favorite Colors Of Summer: Coral Craziness

Koraal is echt een van dé kleuren van het moment: of het nou kleding, accessoires, tassen of make-up betreft. Ik (Sigrid) gebruik koraaltinten al wat langer dan dat de mode voorschrijft. Koraal is namelijk gewoon heel erg mooi en ik durf te wedden dat het iedereen staat (al dan niet in verschillende kleur-intensiteiten).
Vandaag deel ik mijn favo koraalkleurige producten uit mijn make-up voorraad met jullie!
Hmm.. de foto is wellicht niet heel duidelijk maar we doen toch een poging! Van links naar rechts:
- Gosh pigment in Satin. Erg mooie zalm/koraalkleur. Ook mooi als het pigment nat wordt gebruikt (zoals we bij ons make over-slachtoffer Laura hebben gedaan).
-Score blush van Urban Decay. Ladies.. Koop deze blush! Hij is prachtig gepigmenteerd en je hebt er  maar een heel klein beetje van nodig om je die healty glow te geven. Dit merk is te koop in Engeland (bij Boots) of op internet (HQhair, ASOS). 
-Gentle Coral tinted lipconditioner van MAC. Deze is voor de dames die wat meer durven, het is een vrij intense koraaltint en vraagt dus ook om een rustigere oogmake-up. Deze lipconditioners van MAC zijn sowieso aan te raden, ze zijn voedend en dus heerlijk zacht voor je lippen.
-H&M lipgloss in Pacific Passion in Tobago. Haha, alleen al voor de naam had ik deze gekocht! Tsja.. dit is definitief de goedkoopste van alle genoemde producten maar de lipgloss  is absoluut heerlijk! De gloss is meer een bescheiden koraalrose kleur met microshimmers en ruikt heerlijk naar watermeloen. Voor de rest blijft de gloss goed zitten en voelt verbazend lekker aan! En nou.. voor 99 cent val je je hier geen buil aan dacht ik!
-Fold &Tuck lipgloss van MAC. Intens koraal en heerlijk. Meer kan ik er niet over zeggen! Deze lipgloss is uitgekomen met de Pret a Papier collectie en deze is zoals jullie wel weten Limited Edition. Ga dus snel even naar de MAC als je deze wilt hebben, wellicht hebben ze hem nog!
- Surprise Me lipstick van MAC.  Een mooie basic koraalkleur van MAC die niet overdreven gepigmenteerd is. Mooi met Fold en Tuck lipgloss eroverheen. Ook deze kleur is Limited Edition dus kijk even op ebay als deze je bekoort!
-Gosh lipgloss in 0082. Dit was voor mij dé verassing van de Kruidvat! Jeetje wat een prachtige gloss! De kleur is iets meer perzik/rose dan de foto doet vermoeden en staat (bijna) iedereen mooi denk ik zo! Deze kleur is (vermoedelijk) ook Limited Edition aangezien deze in een aparte display van Gosh stond. Ze hebben deze gloss nog wel voorradig in de Kruidvat dus ga snel even kijken!
-Dressmaker, Dressmaker lipstick van MAC. Een donkere koraalkleur met mooie oudrose ondertonen. Ook een Limited Edition (sorry!) maar wel nog te vinden op internet of (misschien) nog bij de MAC.
-NYX sparkling lipstick in Apricot. Hele mooie frosty lipstick in een wat helderdere oranje/koraaltint. En erg budgetproof! Boozyshop verkoopt deze (nog) niet maar deze range is wel te koop op cherryculture.com.
- Instant Chic blush van MAC. Dé musthave van de Pret a Papier collectie.. die ik natuurlijk niet kon laten liggen.. Deze kleur staat ook echt iedereen mooi en is mooi op te bouwen qua intensiteit. Als je deze nog tegenkomt ergens zou ik hem zeker kopen!

-Paradisco Eyeshadow van MAC. Deze oogschaduw is uit de permanente collectie en is ook een goedverkopende kleur. Bescheiden qua tint maar brengt wel een hoop warmte in je gezicht! Erg mooi met bronstinten in de rest van je gezichtsmake-up.
That's All Folks.. Nog een overzichtsfoto van alle genoemde producten (Oepsie de Urban Decay Blush in Score ben ik vergeten..) :

Happy Shopping Ladies..!!!!

Psssst.. vergeten jullie niet dat de nieuwe MAC collectie (MAC To The Beach) zaterdag a.s. op de counters ligt?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten