Zoeken in deze blog

maandag 17 mei 2010

Lancom Tresor

Vandaag wil ik graag mijn favo perfume of all time met jullie delen: Lancome Trésor. Dit is al zeker al 5 jaar mijn favoriete geurtje en er is gewoon niks wat er bij in de buurt komt. Even voor de record: ik ruik slecht, al mijn hele leven. Het gros van de parfums gaat aan mij voorbij en ruik ik gewoon niet. Dat ik deze ruik wil dus wellicht écht wel wat zeggen! Het is voor mij een heerlijke zonnige, bloemige geur, zoet maar absoluut niet té. En dan niet WC-eend zoet maar bloemig zoet! Het is geen geur voor muurbloempjes want je valt er zeker mee op denk ik. Het is een heerlijke: ''Ik mag er zijn''-geur. Voor een sollicitatiegesprek of een andere formele gelegenheid zou ik hem niet direct adviseren maar dan zou ik voor een lichter geurtje gaan.

De geur bestaat al sinds 1990 en werd desijds geintroduceerd door Isabella Rosselini. Momenteel is Kate Winslet het nieuwe gezicht van Tresor. Heel goed gevonden, want het is een prachtige vrouw. Al jaren zit de parfum in de top 10 van best verkochte producten van Lancome. De parfum bij alle drogisterijen te koop en zelfs bij de Kruidvat. Een kleine verpakking kost zo rond de 35 euro...Mmmm!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten