Zoeken in deze blog

zondag 2 mei 2010

Glitterazzi & MAC: Pret a Papier

Vandaag kwam de pret a papier collectie uit van MAC wij waren er uiteraard weer als de kippen bij:) De collectie was niet extreem spannend maar de lipproducten waren toch wel erg mooi en toch weer heel anders dan op de foto. Ik (Kirsten) laat jullie vandaag gezien wat ik gekocht heb:



Als eerste MAC lipstick in ‘dressmaker, dressmaker’, een geweldige koraal-roze kleur met oranje ondertoon (snap je hem nog, de kleuren van MAC zijn ook zo moeilijk te omschrijven:P). Het is echt een hele bijzondere kleur en voelt ook echt voedend aan op je lippen (het is een lustre). Soms vind ik de lipsticks van MAC wat droog op de lippen, maar deze is echt fijn.






Verder kocht ik een wenkbrauwpotlood in ‘dirty blonde’. Dit is een (denk ik) een heel mooi potlood voor blondines (naam zegt het al). De kleur is niet te bruin maar een beetje assig; dit ziet een stuk natuurlijk uit. Het is een wat harder potlood; dat is ook erg fijn anders heb je hem binnen een maand op.





Ook kocht ik mijn allereerste MAC mascara genaamd ‘ plush Lash’. Ik wilde specifiek een mascara voor volle wimpers en deze was er het meest geschikt voor zeiden ze in de winkel. Ik ben benieuwd hoe deze is.




Verder zijn we naar de Sephora gegaan, zonder iets te kopen overigens. En dat had deze dag serieus te maken met de verkoopsters; wat zijn die ANNOYING zeg. Van praatgrage Poolse dames die je achterna lopen met parfum tot zeer extreem verveelde stagiaires die je even komen zeggen hoe stom ze het vinden om bij Sephora stage te lopen. Lekker profi….Omdat ik zo druk was om die annoying ladies af te kappen heb ik niet veel naar de producten kunnen kijken. Ik kreeg door de evil Pole wel nog een heel leuk boekje van Benefit in mijn handen gedrukt, zie foto…te cute! Check vooral de tekst hihi!



Een bescheiden haul dus voor deze ervaren shopaholic(Kirsten) Op mijn wishlist staat van de Pret a Papier collectie wel nog de 'Instant Chic' Blush; ik heb die niet gekocht omdat ik dacht dat die erg zou lijken op een blusher die ik al heb, maar hij lijkt dus NIET GRR!! Dus ff in Rome checken dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten